reklama

Potkany na Novej Scéne

Podanie Jánošíka v osobe Janka Slezáka v muzikále na Skle maľované ma dnes večer na Novej Scéne uchvátilo. Pochopil som dve súvislosti. Ľudová slovesnosť ma osvietila a naviedla ako zmýšľa Robert a odhalila zhubné konanie akcionára štátu. Tuli (Ivan Vojtek) v jednej pasáži, predstavuje výhody pekla pred nebom, uvádza nasledovný argument.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Budeme si ťa v pekle vážiť, keď si ťa tam budeme v kotli smažiť.

A budeš v prvom rade. A to je už pocta poriadna. Pre poslancov a politikou máme tie v treťom rade. A tu je pes zakopaný. Pre poslancov je peklo a až v treťom rade, so zlým výhľadom na Jánošíka. Ktovie kto bude v druhom? Možno nebudú na neho vôbec vidieť a to ich trápi.

Hra bola úžasná. Vrele doporučujem.  Cez prestávku Vás to tiahne na malú.

Dobrú reštauráciu poznáte podľa upravenosti WC. Tak ako sa starajú o WC, tak sa o Vás aj postarajú po stránke jedla.  Nová Scéna je výkladná skriňa našej kultúry.  Kvalitne urobené WC, nie je nákladná záležitosť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tu prichádza šok ako hospodári štát. To, že netiekla teplá voda, je úplný bagateľ.  

WC na Novej Scéne javilo známky repasácie, ale fušer čo to robil by som mu zlámal ručičky. Moje krátke postrehy: 

  1. Nezapustené odtokové trubky zo steny,

  2. Plast na ukončenie trubky bol okúsaný, ako keby ste ho rezali vreckovým nožíkom,

  3. Mydlo bolo v žltej sieťke, od ktorej sa vaša tekutina odrážala na zem,

  4. Sivý nenamaľovaný radiátor sa na Vás nemilo vyškieral spod zašpineného okna,

  5. Kachličky na stene sú použité aj ako dlažba. Radšej som prehliadol vypuklé a nakrivo nalepené kachličky.

  6. Fugovanie je ako keby som sa na tie kachličky len vygrcal.

 Čerešnicku na torte tomu dala ružová otrva na potkany uložená na bielej miske v roku miestnosti.  

Pán Maďarič skúste prosím, niečo urobiť. Neviem si predstaviť ako by som pozval zahraničného kamaráta alebo kolegu do tohto kultúrneho stánku. Hanbil by som sa ako pes.  

Ak sa štát takto stará o všetky zverené aktíva, tak .....

Veď posúďte priložené foto. Mal som len pri sebe mobil, tak ospravedlňte kvalitu.    

Oldřich Kovář

Oldřich Kovář

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rád aktívny prístup k životu a milujem jazdenie na divokej vode :-). Čo vás nezabije, vás posilní.Ja. Zoznam autorových rubrík:  Moje obľúbené stránkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu