reklama

Ako u blbých

Reakcia na článok: Spišiak dostal odmenu, aj keď nemal. Pán Lipšic ma opäť frustroval, svojím rozhodnutím udeliť odmeny EUR 7, 5 mil. na Ministerstve vnútra.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Irituje ma vysvetlenie pani Miklovičovej v článku za čo dostali odmeny funkcionári hasičského zboru. Citujem: „Odmeny boli funkcionárom prezídia hasičského zboru udelené za činnosti, ktoré vykonávajú nad rámec služobných povinností uvedených v ich popise služobných povinností.“

Ak tomu správne rozumiem, ak člen prezídia hasičského zboru vykonáva svoju funkciu podľa popisu práce dostáva odmenu alebo plat.

Ak funkcionár robí niečo, čo nie je v popise práce jeho funkcie,  vlastne porušuje pracovnú disciplínu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak  odmenu nie je možné naviazať na popis práce funkcie, tak ju nie je možné zmerať, či bola kvalitatívne a kvantitatívne správne vykonaná.

Ak odmena bola vyplatená za niečo. čo v popise práce nie je, tak sme odmenili funkcionára za porušovanie pracovnej disciplíny, bez možnosti hodnotenia ako táto bokovka bola vykonaná.

Ak štátny rozpočet je v roku 2011 v schodku (nielen v tomto roku) a keby som to premietol do fungovania firmy, tak štát vygeneroval stratu.

V situácii keď štát generuje stratu a má značné problémy upísať svoje dlhopisy, vyplácame odmeny funkcionárskym rybám, za to čo po nich nikto nepožadoval a ešte sme si na to požičali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nerobím si ilúzie v našom „samoderzavii“, že zvyšných 12 ministerstiev sa neinšpiruje bonusovým systémom  Ministerstva vnútra a budeme všetci ľahší o EUR 90 mil. (7,5 x 12 = 90).

Som zvedavý koľko dostal bonus radový hasič, ktorý zachránil v roku 2011 niekoľko ľudských životov.

Oldřich Kovář

Oldřich Kovář

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rád aktívny prístup k životu a milujem jazdenie na divokej vode :-). Čo vás nezabije, vás posilní.Ja. Zoznam autorových rubrík:  Moje obľúbené stránkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu