reklama

Plakať či sa smiať nad osudom učiteľov

Kolegova dcéra si dnes vychutnáva študijné voľno počas štrajku učiteľov za vyššie mzdy. Musel som sa zasmiať, keď mi kolega povedal, že si jej učitelia (prevažne učiteľky) prenajali na celý deň chatu od miestneho poľovníckeho klubu a že budú (už varia) variť guľáš.  Pani učiteľky, ja Vám deň voľna na čerstvom vzduchu a pri gulášiku veľmi prajem, ale neviem čo bude s tými vyššími výplatami....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (29)
Obrázok blogu

Poľovníci vedia aké sú mzdy v školstve a prenajali chatu zadarmo. Poprosili len milé pani učiteľky, aby umyli dlážku a okná. Aspoň ostane na chate poriadok. Keď som sa nad tým zamyslel, tak som nevedel či plakať alebo sa smiať. Asi si fakt učitelia zaslúžia to čo majú, ak takto družne štrajkujú na chate pri guľášiku.

Milé pani učiteľky užite si deň voľna na čerstvom vzduchu v prírode, veď prázdniny boli krátke. 

Dobrú chuť a na zdravie pri orosenom pivku. Škoda, že Vám počasie trochu nepraje.

Podrobnosti zámerne neuvádzam, aby sa hnev za vyššie mzdy neobrátil na hnev na kolegovu dcéru.

Oldřich Kovář

Oldřich Kovář

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rád aktívny prístup k životu a milujem jazdenie na divokej vode :-). Čo vás nezabije, vás posilní.Ja. Zoznam autorových rubrík:  Moje obľúbené stránkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu