reklama

Prosba k fanúšikom ŠK Slovan

Milí fanúšikovia, držím Vám palce v športových úspechov Vášho klubu. Rozumiem tomu, že si pred zápasom dáte pivko a potrebujete ísť na malú potrebu. Ale prosím Vás, keď som na pumpe s mojim päťročným synom (samozrejme nielen vtedy), nerobte malú potrebu do umývadla, ťažko sa mi mu to potom vysvetľuje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Na ceste do môjho rodného mesta, sme sa zastavili s mojou päťročnou ratolesťou na benzínovej pumpe Lukoil, medzi Piešťanmi a Trenčínom.

Mali sme to šťastie, že na pumpe zastavil aj autobus s trochu podnapitými fanúšikmi. Z ich vravy som vyrozumel, že fandia ŠK Slovan, Bratislava. Na záchodoch bol pretlak. Pravdepodobne v autobuse bola dostatočná zásoba chmeľového „moku“. So synom sme v tlačenici čakali na voľnú kabínku. Jeden fanúšik mal zjavne na ponáhlo a umývadlo si vybral ako vhodný cieľ na urobenie malej potreby. Niektorí fanúšikovia, skandovali aký je to borec, druhá časť bola celkom dosť znechutená jeho počínaním. Samozrejme, to bol signálom, aj pre ďalších borcov, ktorí to nevedeli vydržať a nasledovali jeho vzor. So synom sme čakali a sledovali toto nechutné divadlo, kým na nás prišla, rada. Samozrejme sme nečakali na umývadlo ale na kabínku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Maxi je naučený si po potrebe, umyť ruky a celkom dlho mi trvalo, vysvetliť, že na pánskom záchode, si ruky umývať nebude zo zrejmých dôvodov. Dámy mi prepáčia, lebo sme využili, dámske záchody na umytie rúk. Ešte jednu hodinu ma synak užieral, prečo to tí páni robili čo robili do umývadla.

Následne som upozornil, obsluhu pumpy, aby vydezinfikovala, umývadla po tomto nechutnom divadle. Slová prevádzkara sa nehodia do tohto textu.

Milí pánski fanúšikovia ŠK Slovan, ak máte malé mechúre, prosím je lepšie „to“ urobiť za pumpou o stenu, ako do umývadla, kde si ďalší zákazníci po Vás umývajú ruky.

Vopred ďakujem za pochopenie

Oldřich Kovář

Oldřich Kovář

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rád aktívny prístup k životu a milujem jazdenie na divokej vode :-). Čo vás nezabije, vás posilní.Ja. Zoznam autorových rubrík:  Moje obľúbené stránkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu