reklama

“Salámisti“ Gréci

Grékom je úplné jedno koho ešte podoja. Svoj postoj k šetreniu jasne preukázali, že ku škrtom v štátnom rozpočte potrebujú referendum.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)
Obrázok blogu

Bude sa hlasovať, či šetriť alebo nešetriť. Samotné referendum bude stáť niekoľko miliónov EURi a jeho výsledkom bude, že občania nemajú vôľu šetriť. Kto by v Grécku šetril?  

Sú to len ďalšie zbytočné náklady, ktoré zvyšujú dlh.

Ale ja nemám „probléma...“.

Milí Gréci, kľudne si od nás požičiavajte, ale chceme zabezpečenie za na vaše dlhy. Ja by som si vedel predstaviť našu slovenskú vlajku na ostrove Kréta. Asi by sme mali byť skromnejší. Krétu si zoberú Nemci a my sa uspokojíme aj s KosomJ

Oldřich Kovář

Oldřich Kovář

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rád aktívny prístup k životu a milujem jazdenie na divokej vode :-). Čo vás nezabije, vás posilní.Ja. Zoznam autorových rubrík:  Moje obľúbené stránkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu