reklama

Cica na pošte

Dovolenka mi umožnila vybrať si tri doporučené zásielky na pošte. Atmosféra na pošte bola pohodová, predvianočná. Ľudia sa netlačili a čakali bez slova v krátkom rade asi 15 ľudí. Z okienka zrazu počujem: „No šup sem, pán Rauš“. Všetci v rade sa pousmiali. Z radu vystúpil pán dôchodca vo veku 60 rokov. Z okienka sa opäť ozvalo: „ Šup, šup, pán Rauš.“ Aké žoviálne na pracovníčku poštovej prepážky. Sivovlasý pán Rauš sa v tichosti s úsmevom presunul k okienku a prebral si zásielku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

K okienku žoviálnej pracovníčky  pristúpila mladá slečna. Opäť perla: „Hneď to bude zlatko“. To mi už v hlave začali víriť myšlienky, ako budem oslovený. Poďte mladý pánko. No šup, šup, macko tam v rohu. Vy ten svalovecJ.

Uvoľnila sa iná prepážka. Škoda. Vybavujem svoje zásielky.

Len si hovorím, či je to je bežná prax, takto titulovať klientov pošty. Dnes som si odpustil kritiku, veď idú Vianoce, ale „cica“ bola milá.

Od mackaJ

Oldřich Kovář

Oldřich Kovář

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rád aktívny prístup k životu a milujem jazdenie na divokej vode :-). Čo vás nezabije, vás posilní.Ja. Zoznam autorových rubrík:  Moje obľúbené stránkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu