reklama

Šikanovanie pokladníkov v NAYke

Stojím pri pokladni v NAYke a čakám na platenie. Predo mnou stála staršia pani a pýtala sa čo je to web stránka. Trochu som nechápal prečo prebieha diskusia o web stránkach pri pokladni, kde treba promptne platiť. Platenie  pani trvalo skoro 5 minút. O chvíľu som pochopil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (56)
Obrázok blogu

Zaplatil som. Po zaplatení sa ma pani pokladníčka opýtala či som bol dnes na web stránke NAY. Vravím, že nie. Potom sa ma opýtala na smerové číslo adresy, kde bývam. Opýtal som sa prečo. Nechápal som, ale odpovedal som. Zapísala si ho do systému.  Bolo tesne pred záverečnou a tak som sa dal s pani pokladníčkou do reči. Dostali sme pokyn od nadriadených aby sme zistili či nakupujúci klienti boli na web stránke NAY a kde bývajú, hovorí pani pokladníčka. Pani bola milá, ale bolo vidno, že po dvanásť hodinovej zmene, má toho dosť. Opýtal som sa jej prečo potrebujú takéto údaje.  Pani priznala, že ani nevie prečo sa tieto informácie pýtajú a ako sa následne spracujú.Viete si predstaviť, aké je to namáhavé osloviť pri platení za deň viac ako 300 klientov?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pani hovorí: „Predstavte si, mala som tu pána, ktorý ma začala osočovať, že ma udá na polícii, za získavanie a zneužívanie osobných informácií. Toho som do systému nenahodila a pokorne som sa mu ospravedlnila. Bolo to pre mňa ponižujúce. Iný zas hovorí a nechcete vedieť na akých porno stránkach som dnes bol. Tak som sa začervenala a tiež sa tento mladík nedostal do systému.“

Poďakoval som za vysvetlenie, zaprial pekný večer a odišiel som. Večer som nad touto situáciou premýšľal. Týmto prieskumom získajú informácie, či kupujúci zákazníci navštevujú NAY webstránku a kde bývajú. Dosť dobre nerozumiem, ako manažmentu NAYky tieto informácie pomôžu porozumieť štruktúre zákazníkov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Omnoho jednoduchšie by bolo opýtať sa na web stránke, či internetoví „surferi“, chodia aj fyzicky do NAYky. Takisto existujú analytické nástroje ako sledovať návštevnosť internetových stránok. Napr. Google Analytics.

Prácu pokladníčok / pokladníkov v NAYke alebo Tescu považujem za veľmi náročné povolanie. Zodpovedajú za hotovostné rozdiely, ktoré im vzniknú v pokladni. Nemajú takmer žiadne súkromie, sú vystavení náladám zákazníkov a nehovoriac o tom, koľko chorých ľudí sa premelie obchodmi, ktorí ich môžu nakaziť. Samozrejme musia presne nablokovať a presne vydať peniaze zákazníkom.

Dodatočné úlohy a otázky typu či ste boli na našej web stránke považujem za šikanovanie pracovníkov pokladní.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Predstavte si, že musíte za deň (ak máte 300 platiacich zákazníkov), minimálne 300 x pozdraviť klienta dobrý deň, potom 300 x pozdraviť klienta dovidenia, 300 x  kartu alebo hotovosť prosím, 300 x nech sa páči tu je Vaša karta alebo výdavok a ďalej 300 x či ste boli na našej stránke a ešte potom 300 x kde bývate. A to je len minimum slušnej konverzácia pri denných povinnostiach pokladníkov v NAYke.

Získané informácie nemajú podľa mňa žiadnu pridanú hodnotu, predlžujú dvojnásobne čas platenia a zvyšujú náročnosť vykonávanej práce pokladníkov.

Poprosím NAYku o nápravu

Oldřich Kovář

Oldřich Kovář

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rád aktívny prístup k životu a milujem jazdenie na divokej vode :-). Čo vás nezabije, vás posilní.Ja. Zoznam autorových rubrík:  Moje obľúbené stránkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu