reklama

Zákaznícky zážitok po slovensky

O tom ako dodávka z internetového obchodu skončí  za prvými uzamykateľnými dverami. Výber a objednanie práčky z internetového obchodu www.alza.sk, prebehli hladko s mojou spokojnosťou. Čas od objednania po dodávku vybranej práčky bol 19 hodín. Tomu hovorím dobrý výkon. Komplikácia nastala v pri dodaní, keď kuriér už stál pred domom, a oznámil mi, že pračku mi vyloží za prvé uzamykateľné dvere. Ani som sa nestihol nič opýtať a začal vysvetľovať, že to majú v zmluvných podmienkach dopravy. Hlavou mi prebehlo, že sú tam ešte dvoje dverí, cesta výťahom a umiestnenie pračky do kúpeľne. Kuriér videl že som sám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Ani som nestihol do rozmýšľať, a kuriér sa už ponúkal, že vynesie práčku za malý poplatok. Nech navrhnem cenu.

 Chcel som povedať sumu 10 €. Za dopravu zo skladu som zaplatil 19,90 €, a tých 10 €, by bolo 50 % z ceny dopravy, za vzdialenosť 10 metrov od prvých uzamykateľných dverí po výťah a potom ďalších 5 metrov do bytu. To sa mi zdalo veľa.

On mal rudlu (hliníkový skladací vozík s pevnými gumenými kolieskami) na ktorom mal už naloženú pračku a ja nie. Hovorím mu, že mu dám 1 €, za požičanie rudly a že si to sám vynesiem. A on na to, že v žiadnom prípade rudlu nepožičiava.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trochu som sa do neho obul. Čo by ste robili, keby tu na mojom mieste stál dôchodca. A on na to, že  dôchodcovia nefrflú a zaplatia.

Dal som mu krátky predslov čo si o tomto spôsobe donášky myslím. Dal som do toho niečo o zneužívaní situácie, o korupcii, o pocitoch starých dôchodcov, ktorých už mnohokrát takto obral atď.  

Tak sa ho pýtam, za koľko, by tú práčku doviezol k výťahu a vyviezol na štvrté poschodie. A on na to že do toho výťahu to bude zadarmo, ale ďalej že už to nepôjde. Už sa opakoval, že to nemajú v zmluvných podmienkach.

Som mladý a silný tak som sa trochu po lopotil a práčku som premiestnil z výťahu do bytu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Faktom je, že pred dodávkou som si detailné zmluvné podmienky prepravy neprečítal,.

Následne som  ich preštudoval na www.alza.sk, ale nenašiel som ani zmienku v sekcii o dopravev zmluvných podmienkach o vyložení za prvé uzamykateľné dvere. Napríklad IKEA Vás na túto podmienku upozorní.

Týchto 15 metrov mi pokazili celý nákupný pôžitok.

Drahá www.alza.sk vopred ďakujem, že bojuješ proti drobnej korupcii a že sa polepšíš pri dodávkach.

Tak odpoveď ma veľmi potešila:

Vážený pán Kovár

 

Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu ohľadom využitia prepravy nadrozmerného tovaru. Na našich stránkach, pri nákupe nadrozmerných tovarov (čierna a biela elektronika) Vás nákupný košík upozorní na možnosti prepravy a zároveň v podrobnostiach danje prepravy máte uvedené o.i. pri spoločnosti GW, že prepravca/kuriér pomôže zásielku doniesť za prvé uzamykateľné dvere (viď. priložený obrázok).

Túto informáciu doplníme aj na stránku venovanú prepravnej spoločnosti GW ( http://www.alza.sk/zasielkova-doprava-gw-po-celej-sr-art3004.htm).

 

Vaša skúsenosť s konkrétnym kuriérom nášho obchodného partnera nás samozrejme mrzí, jeho správanie určite nebolo ústretové, za čo by som sa Vám chcela v mene oboch spoločností ospravedlniť.

Oldřich Kovář

Oldřich Kovář

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rád aktívny prístup k životu a milujem jazdenie na divokej vode :-). Čo vás nezabije, vás posilní.Ja. Zoznam autorových rubrík:  Moje obľúbené stránkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu