reklama

Juraj Široký, finančný audítor

Drahý Juraj, prepáč že až dnes ti  blahoželám, k uchádzaniu sa o miesto finančného audítora pre IIHF. Píšem ti až dnes z Poľska, kde ma táto radostná novina zastihla. Ako vieš my audítori viac cestujeme. Vôbec nepochybujeme o tom, že pri svojom profile ju získaš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

Prepáč prosím kolegom, ktorí ti ešte vrúcne neblahoželali, k tvojej novej pozícii. Niektorým je stále zle, niektorí ma kontaktovali so slovami wtf a omg. Prepáč im ich slabé žalúdky. To bude asi stravou. Prepáč mi tiež, trochu ma naplo, ale ja mám odolnejší žalúdok a tak ti píšem. To bude asi tým stresom v práci.

Ja ti rozumiem. Ty chceš byť vždy naj. Veď Finančný audítor je najžiadanejšie zamestnanie. Sme malá komunita a poznáme sa medzi sebou. Taký člen ako ty posilní naše rady. Tak vitaj medzi nami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale chýbal si nám na školeniach, skúškach, povinnom kontinuálnom doživotnom vzdelávaním a prehliadli sme platby aj tvojho členského. Prepáč nám, to bude naša chyba. Máme chaos v záznamoch.

Prepáč mi, ale teraz vážne. Keď som ten článok čítal, tak som sa skoro "poblinkal". A nebol som sám.

Prepáč nám, ale s niektorými kolegami sa už nestretneš. Časť z nás si už podala žiadosti o prácu na operačné oddelenie neurochirurgie na Kramároch.

Tvoj bývalý kolega interný audítor

PS pre čitateľov: Ako interný audítor vidím jedinú motiváciu pre finančne zabezpečeného človeka ako je pán Široký. A to neobmedzený prístup k informáciám auditovanej inštitúcie IIHF. Túto výhodu audítori majú. Pánu Širokému, ale pri možnom zneužití týchto informácii strata audítorskej licencie nehrozí.

Oldřich Kovář

Oldřich Kovář

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rád aktívny prístup k životu a milujem jazdenie na divokej vode :-). Čo vás nezabije, vás posilní.Ja. Zoznam autorových rubrík:  Moje obľúbené stránkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu