reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Oldřich Kovář

Oldřich Kovář

Bloger 
  • Počet článkov:  112
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rád aktívny prístup k životu a milujem jazdenie na divokej vode :-). Čo vás nezabije, vás posilní.Ja. Zoznam autorových rubrík:  Moje obľúbené stránkySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nechcem, aby sme sa stali banánovou republikou

Oldřich Kovář

Nechcem, aby sme sa stali banánovou republikou

Som na služobnej ceste v Tallinne. Cnie sa mi po domove. Z Internetu hltám, každý článok súvisiaci so súčasným polickým vývojom na Slovensku. Na základe správ o opätovnom konaní v rámci zákonov a pre naše blaho, sa vo mne vynoril pocit z roku 1997 a 1998, keď som ako študent zvažoval možnosti emigrácie. Je to taká pachuť čo Vám zostane v pamäti. Pri každých voľbách som som si náležitosti občana, odvolil som, čím som vyjadril príslušnosť k určitej strane a smerovaniu. Ale potom štvorročnom období na mňa tí politici nejako prdia. Všetci.

  • 14. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Marža bieleho mäsa (RF dream)

Oldřich Kovář

Marža bieleho mäsa (RF dream)

Som rád, že súdruhovia si opäť našli svoju obeť. Po elektrárňach, plynároch, zdravotných poisťovniach nasledujú obchodné reťazce. Na Slovenku je príslovie: „Pes, ktorý breše, nehryzie.“ Čo ma celkom ukludňuje, lebo sa nemienim vrátiť do doby, keď moji rodičia čakali na pomaranče a banány niekoľko hodinové rady, a boli radi že sa im ušiel nejaký šmejd. Neboli v partaji. Pán premiér prešiel z neprimeraného zisku zdravotných poisťovní k termínu neadekvátne marže.

  • 12. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
Valentovičova nová finta

Oldřich Kovář

Valentovičova nová finta

Dnes ráno, okolo 10-tej som začul v rádiu Expres nasledovný hlod: „Pán minister zdravotníctva Valentovič uvažuje o zavední degresívnej marže na lieky.“ Započúval som sa. Moderátor po chvíli prišiel s nasledovným vysvetlením:“Ministerstvo začne regulovať marže na lieky. Lacné lieky by mali mať väčšie marže než tie drahšie lieky.“

  • 1. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Okradli nás opäť v rámci zákona

Oldřich Kovář

Okradli nás opäť v rámci zákona

Reakcia na článok: http://www.sme.sk/c/3556989/Murgas-podpisal-splatenie-dlhu-300-milionov.html S prepáčením je mi na grcanie. Vážený majitelia štátu Slovenského, kde sa dlh z Sk 300 000 vyšplhal na Sk 300 000 000, tak Vás vítam v banánovej republike. Toto je krásny sen, pre akcionárov spoločnosti Akus, a.s. Veď nás okradli všetkých !!!

  • 26. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Kradneme menej ako v USA?

Oldřich Kovář

Kradneme menej ako v USA?

Rozkrádačky sú našou doménou už od socializmu. Heslo: „Kto nekradne, okráda rodinu“, je nostalgicky známe. Ale pozor. Malá rozkrádačka sa už v dnešnej dobe rovná niekoľko ročnému väzaniu a to už nie je sranda. So zlodejmi sa už nemazlili v KIA a ani vo Volkswagene. Mnohé usvedčené prípady neboli nikdy medializované.

  • 24. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Pivná teória doktorského platu za Skk 100.000

Oldřich Kovář

Pivná teória doktorského platu za Skk 100.000

Autori o platovej fikcii doktorov Sk 100.000 pozabudli čo sa dá v Nemecku za tých EUR 3.000 kúpiť.

  • 16. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 45
Vytočil ma invalid

Oldřich Kovář

Vytočil ma invalid

Nakupujem v petržalskom Tescu. Na parkovisku sa občas potulujú rôzne individuá od narkomanov, žobrákov po bezdomovcov. Pestrá zmeska. Už som si zvykol. Nedávno som tlačil plný košik s nákupom k autu. Priplichtil sa ku mne pán o dvoch barliach a krívajúc. Najprv som mu nevenoval pozornosť. Potichu ma požiadal o finačnú pomoc, že je v núdzi, bez prostriedkov na jedlo a živobitie.

  • 8. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 46
Hypotékia II, Ste finančne samostatný?

Oldřich Kovář

Hypotékia II, Ste finančne samostatný?

Cesta k finančnej samostatnosti a nezávislosti je tŕnistá a nikto Vám recept nedá. Musíte si poradiť sami. Moja najväčšia obava je byť chudobný a na dôchodku v hypermarkete prezerať si a prepočítavať cenu každej položky. Toto je predstava, ktorá ma fakt desí. V škole Vás finančné plánovanie, disciplínu a šetrenie nenaučia a ani neučia. Bude to asi zámer, aby ste boli tak trochu v područí štátu. Čím menej ste finančne samostatný, tým ste viac závislý na podpore štátu v priebehu života a na sklonku, keď poberáte dôchodok. Zabudnite na to, že sa o Vás štát postará o 40 rokov, ked pôjdeme v 70 rokoch na dôchodok.

  • 4. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 601x
  • 19
Milujem poľské myslenie

Oldřich Kovář

Milujem poľské myslenie

Sprísnenie podmienok na získanie slovenského štátneho občianstva bude viesť k menšiemu počtu udelených občianstiev. 8 rokov pobytu a skúška zo slovenčiny pred špeciálnou komisiou je a bude zaťažkávacia skúška pre každého žiadateľa.  Ale opäť ideme proti prúdu a poškodzujeme sa.

  • 1. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Strategické letisko BA, WC pohľad

Oldřich Kovář

Strategické letisko BA, WC pohľad

Lietať z Bratislavy je pre mnochých našincov za prácou výhodné riešenie. Ušetríte za taxík na viedenské letisko cca. 1900 Sk za jednu cestu, plus 1,5 hodiny jazdy autom tam a späť. Je to pohodlné. Vždy sa ale pousmejem nad témou strategiskosti letiska v Bratislave. Áno je to výhodná poloha, ale to je snáď všetko.

  • 24. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
reklama
Jasná správa o nejasnom stave interného auditu na Slovensku

Oldřich Kovář

Jasná správa o nejasnom stave interného auditu na Slovensku

Pre laickú verejnosť je potrebné jasne rozlíšiť medzi interným a externým auditom. Hlavné poslanie oboch profesií, je uistiť majiteľov a akcionárov, že s ich investíciami je naložené čo najlepšie ako sa len dá. Žiadni podnikateľ nemá garantovaný profit a každá činnosť je spojená s určitou mierou rizika, ale je potrebné aby informácie o podnikateľskej činnosti boli čo najpresnejšie a najtransparentnejšie. Akcionár sa rozhoduje na základe týchto informácií, či vloží alebo vyberie investované prostriedky do podniku.

  • 24. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Slza v oku, keď som bol na mäkko

Oldřich Kovář

Slza v oku, keď som bol na mäkko

Naservírovaný krvavý mix podnietil množstvo názorov a polemík.  Ale čo to je? Je to skutočne potrat? Bol svojvolný, úmyselný alebo lekársky potrebne vyvolaný. Na to som odpoveď nedostal. Zaregistroval som masívnu reklamnú kampaň, ale po úspešne absolvovanom pôrode je tento bilboard len obyčajnou fraškou. Prežil som ho, ale to čo som zažil neskôr to ma fakt dostalo.

  • 17. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Radi Vám požičiame pán premiér

Oldřich Kovář

Radi Vám požičiame pán premiér

Téma DSS-iek je na pretrase každý deň. Som rád, že som dostal možnosť rozhodnúť sa byť v druhom pilieri. Chápem, že tým vznikol výpadok v prvom pilieri, ktorý je výsledkom kumulovaných dlhov z minulosti a dlhodobého neriešenia tohto problému. Ak pán premiér má stále pocit, že moje úspory nie sú v bezpečí, nech ich má pod kontrolou, ale som zásadne proti tomu, aby mi znižoval môj skromný 9 % ný príspevok na dôchodok. Tu je riešenie. Radi Vám požičiame.

  • 16. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 211x
  • 9
Hypotékia

Oldřich Kovář

Hypotékia

Najlešia hypotéka na trhu, nič nerobte, všetko za Vás vyriešime, ostaňte ležať doma, oslík otras sa, bez poplatkov, v pohode, už na 40 rokov...

  • 14. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 36
Logika Smeru: Nič za Sk 200.000? (kauza č. XY: Archív)

Oldřich Kovář

Logika Smeru: Nič za Sk 200.000? (kauza č. XY: Archív)

Včerajšia správa pána ministra obrany o postavení Vojenského archívu, bez výberového konania za Sk 1 mld., si vyslúžila značnú pozornosť neprajných novinárov a uštipačných blogerov. Tak mu treba. Už len pridám niekoľko mojich postrehov na zamyslenie. (Výber dodávateľa, Koncept archívu, Návrh na zamyslenie sa pre (ne) kompetentných)

  • 13. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Cena bezpečnosti v Petržalke – Sk 0,0027 osoba/noc

Oldřich Kovář

Cena bezpečnosti v Petržalke – Sk 0,0027 osoba/noc

Pred dvoma týždňami mi vykradli auto. Rozbité okno, ukradnuté rádio, zabitá nedeľa s opletačkami na policí a v poisťovni. Milo ma prekvapil profesionálny prístup našich policajtov. Počas výsluchu som si vypočul pár komentárov na fungovanie polície v našom meste. Šokovala ma jedna informácia.  Za noc môžem prejazdiť len 20 kilometrov so služobým autom. Je to príkaz z hora, aby sme šetrili verejné prostriedky. Skoro ma obarilo, ale potreboval som doriešiť formality okolo poistky. Nebudem to predsa zbytočne naťahovať a rozčulovať sa na mieste. Dnes sa k tomuto cieľu vraciam a varujem pred jeho nebezpečnosťou.

  • 11. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Mlčiaca Milka

Oldřich Kovář

Mlčiaca Milka

Každému je jasné, že po zavedení druhého piliera vznikla diera vo financovaní Sociálnej poisťovne. Keď si všimnete podstatu reakcí blogerov alebo novinárov tak, komentujú viac formu akou sú prezentované navrhované zmeny, ako zmeny samotné. Reakcie potom zaváňajú urážkami a každá ďalšia prilieva olej do proletárskeho ohňa vodcu. 97,13 % ľudí, ktorí sa vyjadrujú k tejto problematike, jej nerozumejú, vrátane mňa. Dúfam, že tých 2,87% sa v tom vyznajú.

  • 9. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Necelý milión za seminárku na Ministerstve kultúry

Oldřich Kovář

Necelý milión za seminárku na Ministerstve kultúry

So smutným konštatovaním musím skonštatovať impotentnosť Najvyššieho kontrolného úradu SR. http://www.etrend.sk/generate_page.php?page_id=110410. Výrok na zamyslenie: Pochybenia pri nakladaní s verejnými prostriedkami nakoniec neskonštatoval, pretože pri výberovom konaní vraj k chybám nedošlo.

  • 7. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
(Fickcia) Keby som sa stretol s pánom premiérom

Oldřich Kovář

(Fickcia) Keby som sa stretol s pánom premiérom

Nikdy Vám to nevŕtalo hlavou, čo by ste sa opýtali pána premiéra, keby ste sa s ním stretli?

  • 7. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Nezbední novinári v Alpách a využitie pracovného času pána premiéra

Oldřich Kovář

Nezbední novinári v Alpách a využitie pracovného času pána premiéra

Krátke zamyslenie nad efektivitou pracovného času pána premiéra a plytvanie jeho drahocenou energiou. Zaslúžia si nezbední novinári v Alpách na žúre, toľko potrebnej pracovnej energie a elánu pána premiéra. Posúďte sami.

  • 6. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu